Click here for Myspace Layouts

Sunday, August 2, 2009

PERTANDINGAN TARIAN SEKOLAH - SEKOLAH PERINGKAT KEBANGSAAN 2009




Sekali lagi SMK Undang Jelebu telah terpilih untuk mewakili Negeri Sembilan ke Pertandingan Tarian Sekolah -Sekolah Peringkat Kebangsaan yang telah dilangsungkan di Negeri Kedah Pada 17 - 20. Julai 2009. Bagi menyatakan sokongan satu rombongan ( bas ) yang terdiri dari guru-guru pengiring, YDP PIBG, kroni-kroni dan krew telah bertolak bersama-sama ke Kedah. Walaupun terpaksa mengeluarkan perbelanjaan sendiri namun atas dasar kerjasama dan sokongan fanatik mereka sanggup berbelanja.


Ini adalah merupakan kali keempat pasukan tarian sekolah telah berjaya kePeringkat Kebangsaan. Pelbagai pengalaman telah ditimba dan diharapkan pengalaman-pengalaman tersebut akan dapat diterjemahkan kepada hasil pada satu masa kelak.


Kepada sokongan oleh pihak pengurusan dan sokongan peribadi Tn Hj Nor Hashim, Pn Noor Fauziah Rhan, En Mohd Asri dan Pn Hjh Noor Lailawati ( PK Ko-ku) jawatankuasa Kelab Seni Budaya mengucapkan ribuan terima kasih. Kepada semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung juga jutaan terima kasih.


Tahun 2010 kita pi laie.

1 comment:

  1. wah...
    dulu xder pun tari menari nih..
    hehehee..
    apa2 pun all the best SMKUJ..

    ReplyDelete